2.8

Morden i Midsomer - They Seek Him Here

Det är filminspelning i Midsomer Manor och trakten fylls av mängder av filmfolk. Barnaby tror knappt sina öron när alla intriger kring inspelningen rullas upp. Han upptäcker också att två kända kriminella våldsverkare anställts som säkerhetsvakter - det ligger mord i luften.

Originaltitel Midsomer Murders - They Seek Him Here
Regissör Sarah Hellings
Manus Barry Purchese
Genre 2000-tal, Kriminalare, Drama, Mysterium
Skådespelare John Nettles, Jason Hughes, Barry Jackson, Jane Wymark, Sam Hazeldine, Matthew Marsh, Jay Villiers, Nicky Henson, Fiona Mollison, Emily Hamilton, Jonathan Moore, Marian McLoughlin, Desmond Barrit, Richard Hope, Kieran Bew

yrkeschaufföre
2009-11-22
Bra slut!
mammene
2007-08-27
Inte det bästa avsnittet, lite långsökt. men sevärt och Baraby har glimten i ögat.
Arensberg
2007-08-26
ja detta var verkligen ett jävligt lökigt avsnitt! sjukt besviken
OffTheGround
2007-08-24
Hade det inte varit för brittiskan hade det nog blivit en etta. Riktigt segt och tråkigt avsnitt.
goeran
2007-08-23
Se denna hemsida om Midsomer Murders http://geocities.com/televisioncity/satellite/9476/midsomer.htm
goeran
2007-08-23
Jag tycker att storyn i detta avsnitt inte var så lysande. Trevligt att vi får se detta (och avsnittet nästa vecka) före de brittiska TV-tittarna.