2.9

Morden i Midsomer - Marknad för mord

Barnaby och Troy rycker ut i den välmående byn Midsomer Market när byns börsmäklare Selwyn Proctors bil går upp i rök. På ytan verkar byn vara en typisk lantlig idyll, där höjden av underhållning är damernas bokklubb. Den leds av samhällets stöttespelare Marjorie Empson. När hon hittas död blir den enkla livsstilen mer komplicerad.

Originaltitel Midsomer Murders - Market for Murder
Regissör Sarah Hellings
Manus Andrew Payne
Genre 2000-tal, Kriminalare, Drama, Mysterium
Skådespelare John Nettles, Daniel Casey, Jane Wymark, Barry Jackson, Jesse Birdsall, Serena Gordon, Caroline Harker, Dilys Laye, Barbara Leigh-Hunt, Christopher Ravenscroft

knasen89
2013-03-08
Fattade DIRR vem det var..jag är värsta detektiven ;D
yrkeschaufföre
2012-06-24
Såg om den med mamma och det blir ju aldrig dåligt men inte superspännande heller.
yrkeschaufföre
2010-10-19
Så här i efterhand stör jag mig på att de förstörde en Alvis, kunde de inte eldat upp en vanligare bil? Annars var det väl medelspännande på sin höjd.
MrMario
2009-08-01
ok
Arensberg
2008-07-20
alltså herregud! i vanliga fall brukar jag aldrig lista ut vem mördaren är, men denna gång visste man ju efter 10 minuter! dessutom innehåller episoden tidernas största klaffel, så sjuuuukt pinsamt!!!!!
MaraJade
2007-08-14
Ok avsnitt, men inget direkt överraskande slut.
Narcissa
2007-05-26
Precis såhär ska det se ut! Intressant och spännande hela tiden, och det var för en gångs skull min misstänkta som var den skyldige! : )
Jexxie
2007-03-02