2.9

Morden i Midsomer - Den svarta boken

Henry Hogdsons landskapsmålningar är högt värderade av samlare från hela världen. Men några av de konstverk som nu cirkulerar är inte vad de påstås vara. Detaljerna kring deras verkliga ursprung finns i en hemlig svart bok. Vissa personer är beredda att göra vad som helst för att skydda sina investeringar.

Originaltitel Midsomer Murders - The Black Book
Regissör Peter Smith
Manus Nicholas Martin
Genre Drama, Kriminalare, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare John Nettles, Jason Hughes, Sarah Badel, Charlotte Asprey, Jane Wymark, Barry Jackson, Kirsty Dillonn, Paul Ridley, Gavin O'Herlihy, Ann Firbank, David Bamber, Susannah Harker, Paul Anderson, Christopher Fulford

MrMario
2009-08-01
Helt OK
Luciphere
2009-07-23
Ingredienser såsom tavlor, förfalskningar, en konstskola, aktioner, utpressning och... mord. Inflation? Javisst. Bra? Absolut!
Beatrice1
2009-07-05
Ett av de bättre avsnitten den här säsongen.
Arensberg
2009-07-05
lökigheten når inga gränser i dessa nya avsnitt alltså
yrkeschaufföre
2009-07-04
konst delen var ganska spännande men resten var rätt mediokert!
mammene
2009-07-01
Inte ens gamla damer går att lita på i Midsomer, riktigt kallblodigt avsnitt. Men inget undgår Barnaby och Jones, som med glimten i ögat löser fallet.
Nightcrawler
Gäsp.
goeran
2009-07-01
Jag instämmer med föregående; det här avsnittet var inte lika bra som det första för säsongen.
servadac
2009-07-01
Knappt styrfart. Inte lika bra som första. Och varför är det bara fyra avsnitt den här säsongen?
Cumlin
2009-06-30
Helt okej. Lite förutsägbar vid slutet men ändå.