1.7

Moms' Night Out

Allt Allyson och hennes väninnor vill ha är en avkopplande och vuxen kväll bestående av mat och konversationer. Men för att få njuta av höga klackar, mogna konversationer och mat som inte serveras i en påse behöver de sina män till att passa barnen under några timmar. Vad kan gå fel?

Originaltitel Moms' Night Out
Regissör Andrew Erwin, Jon Erwin
Manus Jon Erwin, Andrea Gyertson Nasfell
Genre Komedi, Familjefilm, 2010-tal
Skådespelare Sarah Drew, Sean Astin, Patricia Heaton, Andrea Logan White, Abbie Cobb, Harry Shum Jr, Alex Kendrick, Robert Amaya, Kevin Downes, Trace Adkins, Sammi Hanratty, Michael Leone, Shiloh Nelson, Brett Rice, Rhoda Griffis, Randy McDowell, Lance E Nichols

iamsofia
2016-11-26
Helt usel. För enkel, och för rörig utan att ha en vettig handling eller romantisk eller något.
yrkeschaufföre
2016-03-14
Jag hade inga höga förväntningar men det här var helt okej. lite smörigt här å där men det räcker till en trea. Bäst var Patricia.
RunRiot
2015-07-09
Nej.
Christofer
2015-05-30
Så vansinnigt uselt att jag inte orkar kommentera det mer än att jag aldrig, aldrig mer vill titta åt samma håll som en film av den här kalibern igen.
filmfreak1
2015-03-17
Inte så dålig faktiskt, rätt skön ändå, dock lite svag för denna typ av film.
buglady
2015-02-22
Jag håller med helt HappyBecca! Lite jobbig var den, men slutet var bra.
HappyBecca
2015-01-02
Den är rörig, skrikig och helt osammanhängande, men den får en tvåa av mig bara för det underbart fina och omtänksamma slutet... Ett tack till alla mammor därute som kämpar och sliter för oss varje dag! <3 :)
Filmguden911
2014-12-14
Såg 40 min, det räckte för att avlida. Så otroligt dålig att det är svårt att föreställa sig.
Lotso
2014-08-20
I sin helhet en dålig film. Där är ingen som helst glöd i filmen vare sig det gäller karaktärer, skådespelare eller manus. Hela filmen är en dålig komedifilm som inte lyckades få mig att flina en enda gång. Och när konceptet borde vara underhållande, är filmen istället långtråkig och de 98 minuterna känns som 2 timmar. Skådespelarna gör dåligt ifrån sig, karaktärerna får vi inte lära känna och för ett konceptet som brukar funka i filmer när folk är ute en natt och allting bara går snett, så är det filmen det går snett för, inte karaktärerna. Se Date Night istället, den är ungefär i samma anda men betydligt roligare.
ziferN
2014-08-19
Det är mysigt, underhållande och det blir allt desto roligare med tiden. Den har även några sköna karaktärer, såsom frugan, nervvraket men kanske inte direkt så rolig som den försöker vara i helhet. Men eftersom jag också är svag för dessa typ av koncept-filmer, i detta fall; en spontan kväll ute med sina bästa kompisar så är den allt värd en trea.