2.6

Minnie's Yoo Hoo

Musse sjunger "Mimmis Yoo-Hoo" samtidigt som publiken kan sjunga med till texten som kommer upp på rutan. En sorts tidig sing-along.

Originaltitel Minnie's Yoo Hoo
Regissör Walt Disney
Genre 30-tal, Animerad, Kortfilm
Skådespelare Walt Disney (röst)

Zarquon
2014-03-19
Inte dåligt som så, men inte så mycket till egen fristående film. Materialet är i stort sett hämtat från Mickey\\'s Follies.
apmannen
2012-02-16
Helt fantastiskt, Walt Disney som Musse låter EXAKT som en av sångarna i The Residents. En "slump"? Hardly.
monsterpop
2007-06-20
tänker man på att man aldrig hade ljud på 30-talet är musse nästan värd en fyra tycker jag.
Andrewa
2006-10-26
Hallå! okunniga grabbar/tjejer, ni kan fan inte ge en sådan klassiker en 2:a. Den gjordes 1930, då hade man aldrig ljud tecknat eller vanlig film, tänk efter lite. Denna film med de andra tidiga musse var revolutionernande. Det är en klassiker som är väl värd en 3:a som minst.
Kubrick
2006-08-18
Charmig sång dock.
Kubrick
2006-08-18
Annorlunda mot dom andra filmerna, funkade kanske bättre på den där tiden i en fullsatt biograf än ensam vi datorn nu.
Shorty
2004-08-18
precis, men jag brukar sjunga med!!!
Redwood
2004-04-28
Inte så speciell, den består mest av en text som man ska sjunga. Mellan verserna visar Musse sig och himlar med ögona.