2.8

Morden i Midsomer - The Dogleg Murders

Eileen jobbar på den snobbiga golfklubben Whiteoaks men har helt andra ambitioner för sin snygga son Darren. Hon är girig, hon lånar ut pengar och försöker muta sig fram för att nå sitt mål.

Originaltitel Midsomer Murders - The Dogleg Murders
Regissör Richard Holthouse
Manus Andrew Payne
Genre Drama, Kriminalare, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare John Standing, Nicholas Le Prevost, Barry Jackson, Jason Hughes, John Nettles, Rupert Vansittart, Hugh Ross (I), Maggie Ollerenshaw, Nicholas Day, Luke Neal, Jane Wymark, Kirsty Dillon, Robert Perkins, Graham Seed, Jamie Belman, Holly Gilbert

2015-05-24
Jones blir bedre og bedre. +3.
Luciphere
2009-07-23
Charmigt och mysigt som alltid. Engelsk landsbygd och mord är alltid en välsmakande kvällscocktail. Denna gång cirkulerar handlingen främst kring golfare. Helt ok, inget toppavsnitt dock.
Inigo
2009-07-01
Lev för evigt! :D
Paddyeahh
2009-06-28
Jag gillar fortfarande Barnaby. Han är så mysig.
Nightcrawler
2009-06-26
Nja, samma gamla mönster. Förutsägbart. Barnaby är trist.
yrkeschaufföre
2009-06-24
Inte en av de bästa men de har ju bytt till Volvo!!
mammene
2009-06-24
Jag kan undra ibland varför jag gillar Morden i Midsomer. En tråkig polis som är så gammaldags att han har en hemmafru, som oftast är smartare än sin man utan att ens förstå det! Konstiga figurer som bor i denna lantliga idyll där det händer mord på löpande band? Kan det vara hans charmiga kompanjon som gör det? En bidragande orsak kanske, mest är det nog för att det är lite halvtöntigt som jag faller för det här, ingen hjälte så långt ögat kan nå. Så jää skönt! Och att det är brittiskt förstås!
elles
2009-06-24
Är det inte dags att ta farväl, och begrava denna serie?
OffTheGround
2009-06-24
Blir bara mer och mer trött på denna serie. Gud så tråkigt och förutsägbart det är.
Nolie
2009-06-23
Ganska ok, men det var en hemsk bild av golfare som de gestaltade.