1.3

Metamorphosis

Metamorphosis tar oss med på en oförglömlig resa som utforskar livet och döden genom en passionerad kärlekshistora mellan en amerikansk författare och vacker och exotisk vampyr.

Originaltitel Metamorphosis
Regissör Jenö Hodi
Manus Tibor Fonyódi, Jenö Hodi, Allan Katz
Genre Skräck, 2000-tal, Thriller
Skådespelare Christopher Lambert, Corey Sevier, Irena A Hoffman, Charlie Hollway, Jennifer Higham, András Kern, Florentine Lahme

Robkiller
2012-10-27
Regin är värdelös, ljud och ljussättning amatörmässig, effekterna skitfula... manuset och speciellt dialogen är väldigt bristfällig... och skådespelarna kan väl överlag inte direkt sägas vara bra... men & andra sidan... den är trots allt i sina stunder rätt så underhållande särskilt när någon av vampyrerna är inblandade... och jag har definitivt sett väldigt mycket sämre skräp än detta... den får duga; och en Christopher Lambert som skämtande ond vampyr blir ju inte helt fel.
jonbo
2011-10-24
Filmer där folk är idioter är oftast usla rakt igenom. Lambert suger pung som vanligt i sina försök att verka ond, spännande och sexig.
chris_lambert_
2010-02-14
Filmbeskrviningen är ju klockren, får filmen att faktiskt verka seriös. Lamberts roll är bisarr och ska man se filmen så är dtet för den sakens skull. resten är skit.
chris_lambert_
2008-09-17
någon som vet var man kan få tag på denna lambert-pärla`?