1.2

Merlin and the War of the Dragons

Under den värsta tiden i Englands historia blir man attackerad av ett stort gäng drakar. Nu måste man förlita sig på att trollkarlen Merlin ska rädda dem ur situationen.

Originaltitel Merlin and the War of the Dragons
Regissör Mark Atkins
Manus Jon Macy
Genre 2000-tal, Fantasy
Skådespelare Nia Ann, Carys Eleri, William Huw, Iona Thonger, Jürgen Prochnow, Simon Lloyd Roberts, Joseph Stacey

lancell
2014-01-12
Enda skådespelaren som var bra var Jürgen Prochnow, specialeffekterna var urusla, koreografin för striderna var dåliga och rent av allt var bara fult och tråkigt, såg ut som en hemmagjord film.
Robkiller
2013-04-04
Fruktansvärt vad usel den här var då... men är väl inget annat att vänta av Asylum... någon mix av Merlin historien och drakar? skitfula effekter, urusla skådisar.. helt värdelöst manus, kass dialog och det fanns väl ingenting annat som var vettigt heller.
4ver1n
2010-12-23
Sorgligt värre! Vilken idiot hostade upp pengarna för att denna usla film blev gjord?
Rixn
2010-06-06
Allting var dåligt med den här filmen. Sett bättre fan-filmer.
Zhatan
2009-03-24
Även om man verkligen gillar fantasy bör den här undvikas. Jag brukar vanligtvis tycka att även B-fantasy kan vara lite kul att se men det här är verkligen illa.