McHale's Navy

Den pensionerade kaptenen Quinton McHale lever ett avkopplande liv i den Karibiska övärlden. Men när hans gamle ärkefiende tar över ön San Marino återkallas McHale till flottan.

Originaltitel McHale's Navy
Regissör Bryan Spicer
Manus Peter Crabbe, Andy Rose
Genre Komedi, Krig, 90-tal
Skådespelare Tom Arnold, Dean Stockwell, Debra Messing, David Alan Grier, Tim Curry, Ernest Borgnine, Bruce Campbell, French Stewart, Danton Stone, Brian Haley

2014-11-28
Det första ordet som dyker upp i mina tankar efter att sett denna film är: Omoget och då refererar jag till produktionen i sin helhet. Detta är en komedi med väldigt enkla rollkaraktärer och manuset är rent ut sagt rätt enfaldigt. Jag kan dock erkänna att det finns stunder som filmer som denna fungerar på mig men denna gång var inte en av dem. 1+
Aggro
2006-06-13
Jag minns att min granne gillade den här filmen också. Fast han gillade ju "The stupids" också.
Baker
2005-04-10
har ingenting positivt att säga om den här filmen
hardcore
2004-10-26
Dålig, tänk att tim curry ödslar sin talang på detta. Tom Arnold behöver inte för han har ingen. Dom kunde satt dit nån som öhhh Billy Drago istället för han e precis lika talanglös som tom arnold
Victor_M
2004-09-03
Otrloligt rolig. nästan larvigt kul. Bra effekter, bra skådespelare, bra manus. Perfekt film. Den får en mycket stark fyra av mig. Helt klart.
GurraB
2004-07-23
okej. inget mer.
knasibas
2004-07-14
visades inatt på 3:an, bruce campbell äger sönder alla.
mathrim
2004-07-07
En riktigt rolig film.. samt att Bruce Campbell är med gör den defenitivt inte sämre
Soul_Assassin
2004-06-19
Rolig som fan!!! =) Tim Curry e ju fan me också!!! =)
AlmightyBob
2004-06-18
Fasen, jag ogillar Tom Arnold i alla roller jag sett honom göra.