2.4

Mass Effect: Paragon Lost

Mass Effect: Paragon Lost är en japansk animefilm, en ?prequel? till framgångsrika speltiteln Mass Effect 3 och följer den tidiga karriären av Alliance Marine James Vega.

Originaltitel Mass Effect: Paragon Lost
Regissör Atsushi Takeuchi
Manus Henry Gilroy
Genre 2010-tal, Animerad, Action, Science Fiction
Skådespelare Freddie Prinze Jr (röst), Laura Bailey (röst), Todd Haberkorn (röst), Vic Mignogna (röst), Travis Willingham (röst), Jason Douglas (röst), Eric Vale (röst), Monica Rial (röst), Patrick Seitz (röst)

peu-depeu
2014-03-15
Kan omöjligt ge filmen en chans när den börjar med femton minuter strid utan att de ens gett mig en anledning att bry mig om någon av karaktärerna, tycker det är en ganska bra regel att följa i filmer att enbart ha med farofyllda moment om det finns en anledning att heja på någon. Bläddrar fram lite i filmen men verkar fortfarande lika själlös.
Kurosawafan
2013-11-22
ok add on /spinn off bara för mass effect nördar som jag
lucius
2013-08-10
inte helt värdelös, men lite för japansk svulstig i sina känslo-stormar och äro-tänk mot slutet.
Kreepy
2013-02-19
Jag skulle säga att det är helt klart mer intressant om man gillar Mass Effect. Till skillnad mot tidigare skribent så gillar jag tecknarstilen, men problemet här är snarare att James är en fruktansvärt tråkig och ointressant karaktär vilket gör den här filmen mindre engagerande. Är du en sucker för macho-macho, big baby biff good-heart marine soldier och allt dylikt så är det här helt klart för dig.
iBoy
2013-01-05
Ja anser mig vara ett stort fan som gillar allt med Mass Effect, men det här är fan inte bra. Framför allt är den här animationsstilen helskum. Karaktärerna ser olika ut i varje bild och perspektiven ändras hela tiden. Det är som att kolla på en tecknad lågbudget serie (det är fan till å med reklamavbrotts pauser)! Manuset å alla karaktärer utom Vega är lövtunna, även om man i slutet får lite Mass Effect vibbar, med animationerna förstör upplevelsen.