Martial Law

Sean är en kampsportsexpert och legend inom polisen tack vare sin skicklighet. Han har valts som ledare för en ny grupp av poliser som med hjälp av honom ska sätta stopp för krminaliteten på gatorna.

Originaltitel Martial Law
Regissör Steve Cohen
Manus Richard Brandes
Genre 90-tal, Action
Skådespelare Richard Brandes, David Carradine, Cynthia Rothrock, Chad McQueen, Andy McCutcheon, Philip Tan, Tony Longo, Vincent Craig Dupree, John Fujioka

Mr_v
2016-11-22
Svag tvåa. Halvkokt rulle som lyfter bara när David carradine är i bild eller Cynthia rothrock levererar en rundpallare.
2012-11-14
Hyfsat charmlös film utan något som helst extra. (4/15)
2011-09-30
Karate snutar som rensar gatorna blir röj och en del humor)
NoWireHangers
2007-10-15
Uselt manus, och handlingen som beskrivs på baksidan av dvd-asken stämmer inte alls överens med filmens handling. Rothrock är med för lite och gör sämre ifrån sig än vanligt.
2007-08-05
Ja inte är den bra. Tafflig fighting som räddas på gränsen av Carradine
Babaganush
2005-11-19
Denna film hade fått en 1:a så det smäller om det om det inte var för att David Carradine är skurken och att Cynthia går en superkort fight mot Benny Urquidez i en mörk gränd (om jag inte mins helt fel)
Sarlac
2004-06-17
Halvsov mig igenom denna. Den var skrattretande sålig mot slutet så den får en svag 2:a
tempestas
2004-05-20
Kampsport på amerikanskt bevåg, inte det bästa jag sett men det funkar helt klart ^^