1.6

Man-Thing

Baserad på Marvel Comics serietidning om ett otäckt träskmonster som växer och blir farligare och farligare ju mer din rädsla ökar. Orädda kanske går säkra, men "Den som känner rädsla brinner vid Man-Thing's beröring!"

Originaltitel Man-Thing
Regissör Brett Leonard
Manus Hans Rodionoff
Genre Action, Skräck, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Matthew Le Nevez, Jack Thompson, Rawiri Paratene, Steve Bastoni, Robert Mammone, Rachael Taylor, Imogen Bailey, Alex O'Loughlin, William Zappa, John Batchelor, Ian Bliss, Brett Leonard, James Coyne

amam
2021-07-21
Marvels skräckis. Tyckte den var rätt så kass och väldigt B-filmaktig. Inget originellt eller intressant.
Robkiller
2013-03-17
Tydligen baserad på en seriefigur från Marvel... den kände jag inte till... när det elaka företaget börjar gräva efter olja mitt i det mörka träsket så vaknar det till liv... den stora, arga.. "människo-saken"... de kunde ju ha hittat på ett bättre namn... men ändå. Filmen i sig då.. delvis seg, men skådisarna gör det hyggligt.. musik och ljud är bra och gör det stämningsfullt... effekterna får väl sägas vara helt ok för nåt sånt här.. i alla fall betydligt bättre än nån SyFy/Asylum dynga. Dimman och mörkret i träsket gör en bra bakgrund... den segar ur lite i mitten, men tar sig igen framåt slutet. Bättre än jag trodde, även om den har en del brister.
Xenox
2012-06-26
Dålig skräckfilm som inte tillför något nytt.
Dele
2011-12-18
Tunn, tramsig och tafflig soppa som försöker engagera med simpla medel.
Ultimateoneee
2010-11-28
Försökte se klart den men gick inget vidare.
Hallkatla
2010-09-21
Den här filmen är DÅLIG, nej SÄMST!! När det fortfarande är 20 minuter kvar känns det som om det har gått 5 timmar, den tar aldrig slut. Det finns ingen logik i filmen. Musiken är överdriven, jag får krupp aids och tinitus på en gång. Skådespelarna är valda för sitt stereotyp utseende och inte för deras skådespelarprestationer, de lade antagligen ner mer pengar på rökmaskinerna i träsket än på skådespelarna. Vart kom deras romans ifrån? Effekterna är....ja låt mig säga att monstret har gummihandskar med sjögräs fastklistrat på. Det är inte ens roligt, jag ger mig själv hellre ett lavemang än att jag tittar på den här filmen igen. Han som kallas för Schist borde kallas för Shit för det är på det sättet han agerar, precis som alla andra i filmen.
dudson
2010-03-28
Oj Oj vilken annorlunda film!! Tycker den är Rätt Cool&Häfftig! dock väldigt speciell heehe..
wargames
2010-03-07
Inte ens så dålig att den blev rolig. Det var ganska plågsamt att kolla på hela filmen.
Illacia
2010-03-03
Jag har förgäves försökt att titta färdigt på denna flera gånger men det går bara inte! Det är För oinspirerande, till och med för en skräpfilm... SUCK.
TheHorrorfan
2010-01-16