2.4

Loverboy

Randy Bodek arbetar som pizzabud och för att tjäna lite extra pengar levererar han pizzor med extra ansjovis, vilket innebär att kvinnorna som har beställt får lite extra i sängen.

Originaltitel Loverboy
Regissör Joan Micklin Silver
Manus Leslie Dixon, Robin Schiff, Tom Ropelewski
Genre Komedi, 80-tal
Skådespelare Patrick Dempsey, Kate Jackson, Robert Ginty, Barbara Carrera, Kirstie Alley, Carrie Fisher, Nancy Valen, Kate Jackson, Dylan Walsh, Bernie Coulson, Vic Tayback, Kim Miyori, Robert Picardo, Peter Koch, Elizabeth Daily, Ray Girardin, Rob Camilletti

Maxter
2012-08-28
Helt klart en av mina 80-tals favoriter och ligger högt på 80 komedi listan. Tycker allt den är väldigt underskattat här. Rekommenderar denna starkt då den funkar bra än idag =)
ulpe01
2012-05-13
Lite kul emellanåt i alla fall, men inget minnesvärt.
2012-04-10
Nja, väldigt ojämn och mest tråkig men sen glimmar den till levererar några skratt men flickvännens agerande är FEL!
Fläskkäft
2010-12-27
Uppiggande komedi med spelevinken Dempsey. Roliga scener och en del pinsamheter. Musiken är bra och medryckande. En bra åttiotalare helt enkelt.
produr
2010-03-07
inget märkvärdigt men bjuder på en del roliga scener
Death
2008-10-27
Över förväntan. Visst är skådisarna rakt igenom skitdåliga men filmen är faktiskt riktigt lustig på sina ställen.
Totenkopf
2008-06-24
Den var riktigt kul när det begav sig, en stark trea.
Dele
2006-08-07
Smålustig men nej...
Fuzzy
2006-04-30
Oh yes! Att Patrick Dempsey inte blev större stjärna än han var på 80-talet är fan skamligt. Fanns ingen på den tiden som hade mer charm och komisk tajming än den grabben. Lätt i samma klass som hans mer kända "Can't Buy Me Love". Se och njut.
St_affan
2006-04-08
Rekommenderad 2:a my ass! Det här är 80-tal när det är som bäst. Patrick Dempsey borde ha gjort mycket fler 80-talskomedier och high school filmer. Denna film bjöd på många skratt!