2.2

Loverboy

En förbisedd dotter växer upp till en överbeskyddande mamma i denna historia och resa in i hjärtat på en kvinna som älskade för mycket.

Originaltitel Loverboy
Regissör Kevin Bacon
Manus Hannah Shakespeare
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Kevin Bacon, Sandra Bullock, Matt Dillon, Oliver Platt, Blair Brown, Melissa Errico, Spencer Treat Clark, John Lafayette, Dominic Scott Kay, Kyra Sedgwick, Sosie Bacon, Travis Bacon, Marisa Tomei, Campbell Scott, Carolyn McCormick, John Legend

emmalona
2012-01-02
Nää jag fattade inte mkt här..men jag tycker den lilla pojken var så gullig!
2011-10-16
Känns väldigt billig.
martintf
2010-04-08
Ej trovärdigt och bara irriterande stört!! USCH!
nihao
2010-01-04
Jag tyckte att den verkade som en julkalender... Störd mamma iaf
heeeello
2008-10-07
En helt grymt bra film ju! Annorlunda och superintressant story! Bra skådespeleri!
Toymachine
2008-06-09
Ganska tråkig, och ointressant.
idaho1981
2008-05-28
Filmen kunde blivit bättre, för det var ett intressant ämne. Tyvärr var det enda jag fastande för Kyra Sedgwicks spel, som var mycket bra. Hon gjorde ändå rollen intressant.
chris_lambert_
2008-04-27
börjar intressant men blir sen i det närmaste en pina. Kyra Sedgwicks karaktär är inget man kan sympatisera med. Dåliga barnskådisar. Att sedan Kevin Bacons bror gjort musiken till filmen gör ju inte saken bättre.. Blir i längden mest seg och utdragen. Slutet känns i det närmaste patetiskt.
jimmyringo
2008-01-30
Det är alltid kul att se en film med Kevin Bacon, speciellt om han också har regisserat den, men denna film skulle han ha struntat i att göra. Den kändes allmänt skum och trög. Intresset dalade upp och ner och. Kyra Sedwick var den stora behållningen. Fast själva filmen var bara medioker
LasseKongo74
2007-12-17
Blä skittrist! Men det mest anmärkningsvärda är filmmusiken som rakt igenom känns både rutten och helt felplacerad.