Loveless in Los Angeles

För sju år sedan var Dave Randall en fantastisk person. Sedan flyttade han till Los Angeles, blev producent för ett dejtingprogram på tv och förvandlades till en fullfjädrad, första klassens tölp. Men när den avtrubbade, kvinnotjusande Dave stöter ihop med sin gamla kärlek från college (Brittany Daniel), inser han att hans festande och promiskuösa livsstil inte är speciellt tillfredsställande. Så för att återigen bli den trevliga killen han en gång var, vänder han sig till den enda kvinna han någonsin älskat för att få hjälp.

Originaltitel Loveless in Los Angeles
Regissör Archie Gips
Manus Archie Gips
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Dash Mihok, Brittany Daniel, Geoffrey Arend, Navi Rawat, James Lesure, Chris Coppola, Stephen Tobolowsky, Anya Monzikova

yrkeschaufföre
2012-06-13
Den klarar en svag tvåa tack vare söta Brittany och att han ser på "När Harry möte Sally" på spanska. Det fanns en kort passage när filmen faktiskt var okej, när han berättade om datingkategorierna men det var alldeles för lite för att göra skillnad.
jonbo
2011-09-29
Lite som vanligt när det gäller den här typen av lågbudgetkomedi, överspel, inte alltför genomarbetat manus och dålig produktion. Men slötitta sig igenom kan man.
Fredrik83
2009-02-21
Nej ingen höjdare direkt
Discoe
2008-06-24
Lite mycket inspirerat av boken the game (spelet) , kanske är det som är meningen. Helt klart sevärd, men inte så mkt mer än så
Solitairez
2008-06-11