2.4

Love Hard

En journalist i Los Angeles inser att hon utsatts för en catfish-bluff när hon flyger nästan 500 mil för att överraska en kille som hon träffat på en dejtingapp.

Originaltitel Love Hard
Regissör Hernan Jimenez
Manus Daniel Mackey, Rebecca Ewing
Genre Komedi, Romantik, 2020-talet
Skådespelare Nina Dobrev, Jimmy O Yang, Darren Barnet, James Saito, Rebecca Staab, Harry Shum Jr, Mikaela Hoover, Matty Finochio, Heather McMaham

den_vita_apan
2021-12-26
Mysig, precis vad man förväntar sig. Rätt perfekt att slötitta på runt jul faktiskt :)
Starlette
2021-12-17
Rätt söt liten film. Otroligt förutsägbar och lite cringe här och där. Men någonstans vill jag ändå säga att man inte slösar bort tid. Men förvänta dig lite fånerier och tönterier inbakat i detta.
Paramis
2021-11-19
Vissa filmscener är helt ok. Josh skådisen spelar riktigt bra. Men i övrigt håller det inte, inte värd en 2a ens.
fridenpaden
2021-11-15
Typ första hon säger är att hon är allergisk mot kiwi. Sen säger hon det igen några minuter senare bara för att poängtera det självklara. Det självklara? Spoiler! Hon kommer att äta kiwi! Annars helt okej film.
idaho1981
2021-11-07
Om möjligt ännu sämre än de vanliga, dåliga julfilmerna. Hur kan man ens få pengar till att göra en så usel film där allt är dåligt, från manus till skådespeleri.