Love, Guaranteed

Det säger klick när en tuff men pank advokat går med på att hjälpa en charmig klient att stämma en dejtingsajt som garanterar att man hittar kärleken där.

Originaltitel Love, Guaranteed
Regissör Mark Steven Johnson
Manus Hilary Galanoy, Elizabeth Hackett
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2020-talet
Skådespelare Rachael Leigh Cook, Damon Wayans Jr, Heather Graham, Jed Rees, Lisa Durupt, Brendan Taylor, Clare Filipow, Christian Sloan, Quynh Mi, Sebastian Billingsley-Rodriguez, Milo Shandel, Kallie Hu, Caitlin Howden, Sean Amsing, Claire Hesselgrave

fridenpaden
2021-07-20
Scenen där gayekonomen förklarar att fisken bara sover sammanfattar hela filmen, nämligen klichéer på klichéer. Hallmark? Nej, det här är tydligen Netflixs egna film.
JPerlie
2020-10-14
Den började bra men lite mer än hälften in vet jag inte vad dom tänkte. Alldeles för Amerikanskt ”alla applåderar”- slut. Helt okej som tidsfördriv. Lite smårolig. Speciellt om man varit på en del konstiga dejter själv.
2020-09-30
Intressant ämne i grunden om hur datingsiter och datingappar liksom tjänar mer pengar på att folk inte hittar det dom faktiskt letar efter. Men det gör man verkligen ingenting med och det här är bara en kass och tråkig romcom som är kass.
idaho1981
2020-09-04
Jag hade låga förväntningar, men det här var nog en av de värsta smörjorna jag sett. Det finns ingenting som är minsta bra. Kliché lägga på kliché utan att höra till historien och slutet är rena skämskudden.