2.2

Looney Tunes: Back in Action

Trötta på all uppmärksamhet från Hollywood slår Snurre Sprätt och Daffy följe med den nyligen sparkade stuntmannen Bobby Delmont för att finna Bobbys pappas försvunna blå diamant.

Originaltitel Looney Tunes: Back in Action
Alternativ titel Looney Tunes Back in Action: The Movie
Regissör Joe Dante
Manus Larry Doyle
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Brendan Fraser, Jenna Elfman, Timothy Dalton, Heather Locklear, Joan Cusack, Steve Martin, Ron Perlman, Robert Picardo, Bill Goldberg, Don Stanton, Dan Stanton, Dick Miller, Kevin McCarthy, Roger Corman

Skapad 2004-10-04 av cineasten89
En 2000-tals Vem satte dit Roger Rabbit men i sämre tappning. Warner Brothers ville nog ha en ny animation-mänsklig film-succé som de hade i Vem satte dit Roger Rabbit 1988 och Space Jam 1996. Men ...   Läs mer »

päronanton
2020-05-16
Små rolig på sina ställen. Gillade den mer när jag var yngre.
haajen
2014-07-13
Sorgligt ojämn film som gärna hade fått ta bort de mänskliga skådisarna helt, får en svag trea framförallt för den sublima sekvensen på Louvren och det ÄR kul med alla injokes.
dafreakish
2013-04-08
Charmigt och roligt när mediareferenserna blir många, scenen på Louvren är läcker, men Daffy är rätt enerverande och filmen blir så fullmatad att man blir mättad. Snyggt dock.
83-Echoes
2010-05-23
En godkänd barn film med några roliga scener.
peu-depeu
2010-03-14
Tyckte att den var larvig redan som barn, så gott som ingenting i filmen är varken spännande eller roligt (enligt mig då).
Anwest
2010-02-01
Jag somnade faktiskt när jag såg denna på bio när den kom, säger allt!
Luddemannen
2010-01-05
En av mina favoriter som liten!
StureStenhög
2009-12-15
Klart bättre än Space Jam. Michael Jordan har bytts ut mot Brendan Fraser och det är ju faktiskt ett rejält uppköp. Filmen är faktiskt lite småunderhållande, men det blir dock fortfarande ganska mycket trams och humor som är riktad till kidsen. Daffy är också en riktigt irriterande jävel och eftersom han har en hel del kameratid så lyckas han förstöra ganska mycket på egen hand. Hela James Bond-parodi-temat känns också ganska tröttsamt vid det här laget
elie123
2009-05-17
En klar 4.
picklessmulan
2008-01-04
Skådespelarna i denna film suger får dock en tvåa tack vare Snurre och Daffy