1.6

Leprechaun in the Hood

Han har varit ute på landet, han har varit mitt i stan, han har varit i Las Vegas, han har till och med varit i rymden, nu är det onda trollet i DA HOOD!

Originaltitel Leprechaun in the Hood
Regissör Rob Spera
Manus Doug Hall, John Huffman
Genre Drama, Komedi, Action, Musikal, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Coolio, Ice-T, Warwick Davis, Chrystee, Pharris, A T Montgomery, Sebastian, Ivory Ocean

2022-01-11
Så jäkla fånig att det blir en viss humor av detta spektakel...
radoka
2020-08-04
Hela grejen med leprechaunfilmerna är (tycker jag) humorn samt skojiga och kreativa sätt att ha ihjäl folk, här fungerar humorn hjälpligt och morden är mest trista. Leprechaun In Space var en riktig skräprulle, men framstår som ett mästerverk i jämförelse.
Robkiller
2020-05-05
Vätten rappar i förorten. Riktigt usel.
2016-11-17
Skruvad, underhållande och tokrolig komedi med bra skådespelare. Något mästerverk är det ju inte men jag tycker att det här är en film man bör ha sett.
Dele
2016-10-23
Visst finns här humor som visar på viss självdistans, men det hjälper liksom inte när det är så här tramsigt.
TheHorrorfan
2013-05-30
Otroligt dålig.
dudson
2013-02-13
Här haglar ordvitsarna som ett spöregn och det är det som är så skönt med Leprechaun filmerna!). en av dom bättre i serien där den sjuka humorn är på topp#)
Morwenna
2012-10-21
Sann humor!
answai
2012-03-18
När man trodde att det inte gick att göra en sämre del i denna genomusla serie så dök denna upp. Så varför såg man den? Ja, varför såg man någon av filmerna? Masochism?
Podpolkovnik
2012-03-14
Så dåligt att det gör ont...