2.5

Left Behind: World at War

Arton månader har gått sedan Nicolae Carpathias kom till makten och hela världen fängslas av honom. Det finns dock de som misstänker att han är något helt annat än den han utgör sig för att vara. Är hans världens räddare eller är han Antikrist?

Originaltitel Left Behind: World at War
Regissör Craig R Baxley
Manus Paul Lalonde, Peter Lalonde, André van Heerden
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Louis Gossett Jr, Kirk Cameron, Brad Johnson, Jessica Steen, Gordon Currie, Janaya Stephens, Charles Martin Smith, Shaun Austin-Olsen, Laura Catalano, Tim Eddis, David Eisner, Chelsea Noble, Arnold Pinnock

PeterTheW
2006-10-07
Även om dne blir väl smörig med med alla kristna budskap så lyckades den bli riktigt spännande.
Roswall
2006-08-05
Den fräschaste av de tre filmerna hitills, men där kvaliteén har ökat har något annat tappats, jag kan inte sätta fingret på vad. Jag är inte heller helt förtjust i berättarstrukturen. Men den funkar. Mersmak.
Mikael_H
2006-07-18
Nu har du. ;P Gå och hyr/köp den. ;)
EliasN
2006-06-08
Wtf?! Är det här nummer tre? Jag har aldrig hört talas om den. :S
sillstryparn
2006-06-06
Något så ovanligt som en bibelbälts-kristen storpolitisk konspirationsthriller. Står man ut med det och med uselt skådespeleri, evinnerliga bönestunder, orealistisk handling och lite övernaturligt, jag då kanske filmen funkar. Det gjorde den inte för mig.
Mikael_H
2006-06-06
Väldigt bra film med väldigt bra budskap.
puskas
2006-06-04
en okej film, dåliga effekter, men storyn är mycket intressant
Fantasy-man
2006-02-16
Bästa film hittillls^^
ChaosCock
2005-11-14
Får en 2:a bara för jag inte vill erkänna tt jag kastade bort 1,5 timmar mitt i natten på att se skiten. För överdrivet religöst, amerikansk, anti ryssland, patriotiskt.. ja allt det där som kan gör en film dålig!
Powha
2005-11-08
Totaltsanslöst! Är mer underhållande att bajsa än att se denna.