1.9

Larry the Cable Guy: Health Inspector

Larry är hälsoinspektör. Han ska se till att staden är ren och hälsosam att leva i. Han får ett stort fall på halsen när flera av stadens finaste restauranter råkar ut för matförgiftning.

Originaltitel Larry the Cable Guy: Health Inspector
Regissör Trent Cooper
Manus Jonathan Bernstein, James Greer
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Larry The Cable Guy, David Koechner, Megyn Price, Tony Hale, Thomas F Wilson, Iris Bahr, Eric Esteban, Brooke Dillman, Bruce Bruce, Joanna Cassidy, Joe Pantoliano

2014-12-05
Här hos oss är det inte många som känner till stand-up-komikern "Larry the Cable Guy" men faktum är att han kan vara riktigt kul i sin stand-up. Att han dock skulle få en egen film är helt sanslöst. Detta var dock inte riktigt så dåligt som jag trodde det skulle vara men bra är det absolut inte. Här finns dock en charm som underhåller.
jonbo
2011-11-19
Larry the Cable Guy är så irriterande dålig.
2009-10-29
Hade den varit en 20-30 minuter kortare hade den kanske inte varit fullt så dålig som den var. Den var inte fullt så usel precis hela tiden som jag trodde den skulle vara. Fortfarande en helt klockren etta.
krillemaster
2009-05-18
Git´r done!!!!....ganska skön film...dock e han grymmare som standup:P
SuperMighty
2007-02-16
kanon rolig ju.. jag fattar inte vad ni folk har för humor...
convicted
2006-12-30
Se Larrys standup istället
Bomkia
2006-10-08
Gick inte ens att titta på. Efter 25 min av löjliga pruttskämt och en huvudrollsinnehavare som man vill strypa så satte flyktsinner igång. Blä. 1-
SemteX
2006-08-14
Larry e rolig iaf
WEKurtz
2006-08-02
Larry är vlä inte så känd på dessa breddgrader, men som ståuppkomiker är han faktiskt riktigt rolig, tyvärr är detta bara en samlig bajs-skämt staplade på varandra, men Larry har fortfarande en charm som lyfter filmen från total katastrof. Git'r done!!!
Frellefanten
2006-07-31