1.2

Lake Placid 3

En TV-värd flyttar med sin familj till Lake Placid, lokalbefolkningen har övertygad honom att krokodilerna är borta. Men hans son hittar snart några krokodilungar som han börjar ta hand om. Väldigt snabbt börjar krokodilerna att växa till otrolig storlek och går snart till attack emot familjen och den lilla staden.

Originaltitel Lake Placid 3
Regissör Griff Furst
Manus David Reed
Genre Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Colin Ferguson, Yancy Butler, Kirsty Mitchell, Kacey Clarke, Jordan Grehs, Michael Ironside, Mark Evans, Nils Hognestad, Bianca Ilich, Angelica Penn, Brian Landon, Atanas Srebrev, Don Andersen, Roxanne Pallett, James Marchant

menschenfeind
2022-07-18
Inte riktigt lika usel som del 2.
StureStenhög
2019-07-27
Skriver de överhuvudtaget ett nytt manus till varje film? Den här gången har de iaf plockat in Michael Ironside och Colin Ferguson, så det piggar upp lite. Men CGI-krokodilerna är faktiskt exceptionellt uselt gjorda, och karaktärerna beter sig väldigt korkat överlag. Brett är sannerligen en enerverande jävel. Det flippar sedan bara mer och mer ju längre filmen går, och till slut får man helt enkelt bara kapitulera för dumheterna och låta sig charmas av underhållningen
Robkiller
2019-01-09
SyFy. Den här gången blev det bara uselt...
2017-09-28
Tja. Michael Ironside piggar upp den här rätt sunkiga uppföljaren. Storyn, om det nu behövs nån - är okej. Effekterna är dock under all kritik och kändes risigare än vanligt. När man ser en karaktär springa rätt igenom en del av en animerad krokodil, då är det inte bra.
Brouhaha
2014-10-24
Har tyvärr inte sett de tidigare filmerna så kan inte uttala mig om hur denna står sig kvalitetsmässigt i jämförelse till dem, men det är fruktansvärt lågbudget vi snackar om här. Visst att det är en TV-film men det borde ju finnas gränser. Det sjukaste av allt är att kvalitetsskådespelare som Ironside medverkar. Liksom alla andra såg jag bara filmen för Barnfields skull, men det är riktigt tveksamt om det var värt det.
yrkeschaufföre
2013-11-30
Dålig, dålig, dålig OCH dåligt animerade/renderade "krokodiler" en solklar etta.
produr
2013-02-10
Första var ju oväntat bra men dom skulle nog ha stannat där.Dialogerna,effekterna med resten är ju verkligen uselt men den går ju helt klart att se igenom,Ironside är ju alltid kul att se också men det kan ju inte bli mer än en etta för det
Jaunie82
2012-06-29
"That\\'s gotta be the sexiest thing I\\'ve ever seen" NOT!!! usch fy tusen så dålig att den blir bra, nästan. hahaha.
Knäckehäxan
2011-12-30
Så pajigt att det blir kul!!!
J.Voorhees
2011-12-12
Även om Kacey Barnfield och Angelica Penn var mycket heta så sög filmen stenhårt