2.3

Krama mig

Minna är 19 år och växer upp i den lilla hålan Eriksberg. Där letar hon efter den stora kärleken och meningen med livet. Saker och ting är dock inte alltid så enkla som man kan tro.

Originaltitel Krama mig
Regissör Kristina Humle
Manus Kristina Humle
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Henna Ohranen, Dag Malmberg, Erica Koop Nedrell, Andreas La Chenardière, Emma Peters, Jens Ohlin, Tobias Aspelin, Lena Nilsson, Jonas Hellman-Driessen, Ida Wahlund, Anna-Yrsa Falenius, Lotta Tejle, Sofie Larsson, Knut Sahlin-Ekberg, Eva Fritjofson

2018-02-08
Töntig och tramsig, så nej tack!!
Fetjocke
2013-04-27
Så jävla sköna biljakter!
a9davhar
2013-03-24
En stark tvåa. Fin film som dock inte når riktigt fram i försöken att skildra ett uppbrott från barndomen.
2013-03-16
Gullig och fräsch. Men är det någon handling överhuvud taget? När den tog slut blev jag förvånad eftersom det inte kändes som om filmen börjat.
Inigo
2013-03-13
Gillade den :)
snyltare
2013-03-12
Nja. En del intressanta uppslag, men inget händer.
larox
2013-03-11
såg filmen och hade inte en aning om att jag redan sett och betygsatt den. En överraskning! Inte en enda aha-upplevelse eller någon igenkännande scen. Men jag blev oerhört fixerad av tidsandan, svårt att bestämma vilken tid filmen speglade så länge de befann sig i Eriksberg. Vi var tre personer - ingen av oss ansåg att det var nutid. Detta gjorde filmen intressant men min 2:a från 2009 får kvarstå, det är säkerligen en miss att tiden speglas lite felaktigt och att miljö, samtal, kläder, familjerelationer mm. känns föråldrade. Tror inte att det är så, inte ens i Eriksberg.
jlam
2013-03-10
Svårrecenserad. En massa luddiga episoder staplade på varann utan att lämna större avtryck. Platt huvudperson därtill. Gott försök till debut iaf.
Raimo_1985
2013-03-09
Knappt två lökar i betyg får denna superklyschiga löksoppa med trista skådespelarinsatser och många riktigt töntiga scener. Några bra repliker, det är allt. Segt!
Körsbär
2013-03-09
Rätt okey :) inget waow men inte kass heller.