1.9

Kollopapporna

I denna komiska uppföljare till ?Dagispapporna? får vi följa Charlie Hinton då han ytterligare utvecklar sina talanger och färdigheter att ta hand om barn. Denna gång tar han det ett steg längre genom att starta ett kollo.

Originaltitel Daddy Day Camp
Regissör Fred Savage
Manus Geoff Rodkey, J David Stem, David N Weiss
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Cuba Gooding Jr, Paul Rae, Josh McLerran, Lochlyn Munro, Richard Gant, Spencir Bridges, Talon G Ackerman, Tamala Jones, Brian Doyle-Murray, Taggart Hurtubise, Tad D'Agostino, Tyger Rawlings, Bart Johnson, Molly Jepson

Tatty
2018-02-24
Jätte rolig och massa härliga humor! Älskar slutet!
NoWireHangers
2017-09-12
Föregångaren var såvitt jag minns inget mästerverk men den var nog bättre än den här. Svag tvåa. Hela storyn är rätt ointressant och extremt klichéfylld, men å andra sidan är jag inte filmens målgrupp. För barn är det antagligen en skaplig film
HerrNenne
2017-08-05
Försöker undvika att doppa ner i det djupaste barnfilmstramset.
2015-01-11
Uppföljare till filmen Daddy Day Care/Dagispapporna(2003) som hade skådespelare som Eddie Murphy, Steve Zahn och Jeff Garlin. Här är enda kända namnet Cuba Gooding Jr. Denna familjefilmen är otroligt förutsägbar och ooriginell med välkända klicheer. Denna gång på TV en lördagsmorgon tillsammans med barn som gillade den så fungerade den.....nästan. Ser man en film tillsammans med målgruppen för en film så kan även en egentligt riktigt dålig film som detta komma undan med en del brister. 2-
dafreakish
2014-07-19
Nu har jag inte sett Dagispapporna men efter att ha sett den här värdelösa uppföljaren så är jag ju inte direkt sugen på den heller. Klyschor efter klyschor radas upp och man bryr sig faktiskt inte om en enda karaktär i filmen. Fånigt är bara förnamnet. Vad tusan har hänt med din karriär Cuba?
glidarn
2010-12-26
Tråkig och löjlig.
Braweheart
2010-12-26
Helt okii film men den saknar en del för att bli kanon..