1.8

Knight Club

Varje kväll är en partykväll i Hollywood, men det gäller att ta sig in på de rätta ställena och då måste man först komma förbi dörrvakten. På Hollywoods hetaste ställen är inte dörrvakterna bara dörrvakter - de är så kallade Knights. Dick Gueron är den bästa av de bästa. Han har hand om "Knight Club". När en av hans bästa dörrvakter får jobb på en konkurrerande nattklubb ser Dick det som förräderi och vill hämnas

Originaltitel Knight Club
Regissör Russell Gannon
Manus Jim Lotfi, Russell Gannon
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Lou Diamond Phillips, Lochlyn Munro, Glenn Plummer, James Wilder, Tyler Bowe, Taylor Stanley, Dawn McMillan, Staci Cross, Danny Lee Clark, Patrick Thomas, Katie Lohmann, Dennis Hayden, Andrew Divoff, Ed Lauter

2021-10-09
Inte så dålig som man kan tro, men denne Munro har svårt att bära huvudrollen - och dessutom i en rätt osympatisk karaktär. Det osar billigt 90-tal och halvsunkigt studiobygge lång väg.
jonbo
2006-09-09
Slutet var sunkigt. Tyvärr är ju Lochlyn Munro en träig skådis och dessutom osympatisk rollkaraktär.
angrybeaver
2006-05-20
Tycker att början ser lovande ut men ju längre och längre man kommer in i filmen kommer en moralknippe jag inte gillar riktigt där. Så en svag 3:a!
QTarantino
Hahahahahah.