1.7

Kiss Tomorrow Goodbye

Den mycket rika och framgångsrika filmproducenten Dustin Yarma vaknar upp på stranden efter att ha festat till det rejält kvällen innan. En bit bort ligger en till synes livlös kvinna och framför honom står en uteliggare som påstår sig ha sett Dustin slå ihjäl henne.

Originaltitel Kiss Tomorrow Goodbye
Regissör Jason Priestley
Manus Ozzie Cheek
Genre Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Holt McCallany, Philip Casnoff, Kari Wuhrer, Jennifer Blanc-Biehn, Jason Priestley, Nicholas Lea, Kristin Bauer van Straten, Lisa Arturo, Craig Thomas, Timothy Omundson

LasseKongo74
2007-08-11
Huga... boooring
bauster
2007-07-29
Utgivningsår TVÅTUSEN?! Där har ni en prestation. Att lyckas återskapa ett autentiskt 90-tal så ypperligt. Snyggt, Brandon. I övrigt kunde filmen knappast varit sämre.
smichael
2007-05-14
Filmen börjar faktiskt okej, men sen utvecklas den till snäppet under en dussinthriller. Thriller är kanske fel ord, då filmen aldrig blir spännande. Bedrövligt spel av samtliga skådisar. Men den gick snabbt iaf och det fanns kanske två bra scener, så den får en tvåa.
dedmike
2007-05-14
Jason Priestley, du är en sopa. Och musikvalet kunde inte vara sämre.
Blondinmaddoz
2006-06-10
Den börjar helt okej (dock endast OKEJ) , men slutet...blää. Kändes onödigt att ha slösat tid på denna film.SVAG två