1.7

Kill Switch

En ny energiteknik har uppfunnits, men något går snett.

Originaltitel Redivider
Regissör Tim Smit
Manus Charlie Kindinger, Omid Nooshin
Genre 2010-tal, Science Fiction
Skådespelare Dan Stevens, Bérénice Marlohe, Mike Reus, Bas Keijzer, Tygo Gernandt, Gijs Scholten van Aschat, Charity Wakefield, Kasper van Groesen, Mike Libanon

Maxter
2019-09-19
Bérénice Marlohe spela verkligen besynnerligt.
Murvel48
2018-09-08
Rekommenderad etta? Det här var nog den bästa rekommenderade ettan jag sett hittills...
Grillo
2018-06-10
Inte helt värdelös. Hade nog varit mer underhållande som tv-spel.
Robkiller
2017-08-25
Ovanligt med förstaperson i actionsekvenser, men blev inte direkt bra för det. Rätt risig handling och mest en massa springande.
PeterTheW
2017-08-14
Snygg som fan men dessvärre ungefär lika trött och livlös i handlingen.
krank-mma
2017-05-27
Snygga effekter och så är det rätt intressant att filmen lyckas göra långa förstapersonssekvenser utan att det blir smet av alltihop. Plotten kanske inte var sådär jätteoriginell, men det är intressant med filmer som närmar sig datorspelen samtidigt som datorspelen närmar sig filmer. Fler experiment av det här slaget, tack!
Reith
2017-05-24
Underhållande första halvtimmen, sedan blir det alldeles för utdraget och replikerna består mest av "shit" sagda med dåligt spelade grimaser.
Djason
2017-05-23
Bättre än väntat. Filmen känns som ett skolprojekt som har fått en generös budget, på sina ställen känns filmen b men har en del snygga effekter. Någorlunda annorlunda handling dock lite rörig.
ulpe01
2017-05-20
Det här kan man skippa. Jag ger en tvåa bara för att jag inte stängde av efter två minuter som jag gjorde med Van Dammes "Kill 'em all". Ser ut som ett sämre fps-spel större delen av tiden. Och även om jag gillar Dan Stevens har jag svårt för hans "berättarröst".