2.7

Kärlek på menyn

Livet för en stjärnkock förändras när hon blir förmyndare över sin unga systerdotter.

Originaltitel No Reservations
Regissör Scott Hicks
Manus Carol Fuchs, Sandra Nettelbeck
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Catherine Zeta-Jones, Aaron Eckhart, Patricia Clarkson, Bob Balaban, Brian F O'Byrne, Abigail Breslin, Arija Bareikis, Jenny Wade, Lily Rabe, Zoë Kravitz, Eric Silver

Pillynilly
2014-03-27
Ville se en romcom, men denna var knappt ens rolig, Zeta är för stel för att man ska känna sympati för hennes karaktär och huvudparet har ingen riktigt punch i sig så att man hejar på dem. Rätt grådaskig romcom, men dög väl till en lång tågtur hem en seg torsdag.
EliasN
2014-03-16
Bättre än väntat! Den hade ju ändå ett visst djup. Men slutet kändes lite slött, hade gärna sett att de slipat lite mer på det.
PierreLunaire
2013-11-12
Visst är det förutsägbart men det är ändå uthärdligt gjort. En 2:a
AlaRegularis
2013-11-11
Riktigt risigt, tråkigt och oerhört förutsägbart. Synd med Eckhart som man trodde skulle få ett uppsving efter TDK, och som faktiskt är en bra skådespelare. Han kanske behöver hjälp med att välja filmer? Zeta-Jones gör inte heller någon lycklig och är allmänt stel och träig. Nej, det här var ingen höjdare någonstans...
Ima_Tree
2013-11-09
-"Life is unpredictable." -"Not in my kitchen!" Vart är Arnold Schwartznegger och Bruce Willis när man behöver dom?
dafreakish
2013-06-24
Hyggliga skådespelare, halvokej manus men det finns ett stort problem. Filmen är så vansinnigt tråkig att man hellre stirrar rakt in i väggen i 2 timmar. Snark deluxe.
Robkiller
2013-05-24
Romantiskt drama i restaurangköket.. det här var väldigt segt och på det stora hela blir det inte bra... händer väl inte mycket... skådespelarna verkar inte bry sig nämnvärt... och sedan tillför det väl inte direkt nåt nytt.
ulpe01
2013-04-12
Sött och förutsägbart, som så många andra filmer i samma genre. Charmiga skådisar.
Harford
2013-02-09
Lika roligt som att se potatisar koka.

2012-06-14
Någon som sa förutsebar? Den här rullen följer alla rom-com-normer som finns, tillslut satt jag bara och skrattade. Men det var iofs rätt underhållande...