1.7

Kangaroo Jack

Två barndomskompisar, en hårstylist från New York och en musikerwannabe blir insnärjda hos maffian och blir tvingade att leverera 100.000 dollar till Australien. Men allt går snett och pengarna hamnar hos en vild känguru...

Originaltitel Kangaroo Jack
Regissör David McNally
Manus Steve Bing, Scott Rosenberg
Genre Komedi, Kriminalare, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Jerry O'Connell, Anthony Anderson, Estella Warren, Christopher Walken, Marton Csokas, Dyan Cannon, Michael Shannon, Adam Garcia (röst), Bill Hunter, David Ngoombujarra, Marco Sellitto

Skapad 2019-11-10 av Kiril
Med Jar Jar Binks, Dobby, Gollum och Scooby-Doo som bevis, verkar det som om den nya trenden bland specialeffektshusen i Hollywood är att skapa en datoranimerad karaktär. Huvudproducenten Jerry Bruc...   Läs mer »

dudson
2018-07-15
Riktigt rolig & lättsam skruvad komedi.Måste sägas att det till stor del är Anthony Andersons förtjänst. Finns ett antal scener som är sjukt skoj. e.x. Den groggade kängrun med solbrillor och dom skitande kamelerna #). Walken kunde varit mera inblandad då han aldrig gör en besviken. Inte en död sekund och man blir glad på köpet/
2014-12-24
Jag gillar skådisarna Jerry O'Connell och Anthony Anderson men tyvärr har de inte mycket att arbeta med här eller rättare sagt dett de har att arbeta med rent manus- och handlingsmässigt är under deras standard och så även min. De ska dock ha beröm för att de försöker!
Jonathan89
2010-05-17
Gillade denna!
Turelinern2
2010-03-16
väldigt svag tvåa. Om det inte vore för piloten och vissa andra småsaker så skulle det blivit en etta. Kängurun? WTF?
ami86
2009-12-29
Ännu en intetsägande, småkul komedi som mest är frustrerande att se på därför att allting hela tiden går åt helvete.
Goirwei
2008-08-07
uselt
Bifrost
2008-07-05
Kan väl vara underhållande om man är trött och lite flummig men just nu känner jag mest grinig så det blir en etta.
finkan
2008-07-05
inget vidare
heltsuliini
2008-04-30
Haha. Första filmen i vilken jag kunde förutsäga typ över hälften av handlingen:P Suger.
jonbo
2008-03-13
Anthony Anderson har någonting oskyldigt gillande över sig, vilket ju gottgör för hans sämre hälft - Jerry O'Connell. Inte mycket mer.