1.8

Kadett Kelly

Tonåringen Kelly Collins börjar på kadettskola där hon kommer med i det militära exercislaget. Det visar sig snart att Kelly är alldeles för glad och spontan för att passa in bland alla strikta regler. Ett elakt befäl gör allt för att kväsa henne.

Originaltitel Cadet Kelly
Alternativ titel Soldat Kelly
Regissör Larry Shaw
Manus Gail Parent, Michael Walsh
Genre Komedi, Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Hilary Duff, Christy Carlson Romano, Gary Cole, Shawn Ashmore, Aimee Garcia, Linda Kash, Nigel Hamer, Sarah Gadon
Filmnummer 20587

nittonhundra87
2010-06-24
och här har vi åter igen en lite tös som verkligen inte borde ha tillstånd till filmvärlden överhuvudtaget!! kass skådespelare, kassa filmer, ja den här filmen har verkligen INGENTING av värde!
WederLight
2010-01-02
En riktigt söndagsmorgonfilm. Man är för trött för att engagera sig och det enda som går på de andra kanalerna är tvshop, musikvideos eller språka på serbokroatiska. Då kommer filmer som detta till sin rätt för jämfört med allt annat är det ganska underhållande och man behöver inte oroa sig för att tappa bort sig i någon invecklad story.
tesabt
2009-12-30
lett og fin underholdning i hverdagen, så den fortjener hvertfall en 3er :)
eowyn_cat
2009-08-09
en etta betyder inte att jag inte kommer se den igen. har väll redan sett den två gånger. mycket lätt att fastna och titta
BadCharlotte
2009-04-23
HA!
Gialloblu
2009-04-21
Jag såg väl femton minuter.. femton minuter jag aldrig kommer att å igen..
YouAreNrIchi
2009-03-18
Jag kan inte tro att jag satt igenom det här.

2008-08-16
långtråkig, ointressant, händelselös.. skit film

2008-07-19
Hade den på i bakgrunden medan jag packade, och det är nog ungefär det enda den duger till.
Sael
2008-07-19