3.3

Justice League: The Flashpoint Paradox

Den supersnabba hjälten The Flash blir ivrig att testa sin förmåga att springa tillbaka i tiden. Men något händer och förändring gör att nutiden har förvandlats till ett krig mellan Atlantis och Amazon-kvinnorna. The Flash måste nu med sina nuvarande hjältar se till att jorden återgår till den tid då Justice League existerade.

Originaltitel Justice League: The Flashpoint Paradox
Regissör Jay Oliva
Manus James Krieg
Genre Äventyr, Action, Animerad, Fantasy, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Kevin McKidd (röst), Kevin Conroy (röst), Vanessa Marshall (röst), Cary Elwes (röst), Nathan Fillion (röst), Ron Perlman (röst), Dana Delany (röst), C Thomas Howell (röst), Justin Chambers (röst), Danny Huston (röst), Michael B Jordan (röst)

skugge
2013-10-25
Det trodde jag verkligen inte att man kunde göra en så bra film av dc hjältar.
ziferN
2013-08-29
Suverän, intressant och absolut underhållande hela vägen, och jag tycker dessutom väldigt mycket om den mörka och dramatiska undertonen. Dessutom så tycker jag att The Flash är en mycket intressant karaktär som konstigt nog ännu inte fått sin långfilm som jag tycker att han genuint förtjänar, det bidrar mest till den korta backstoryn vi fick se i början men det var samtidigt en av filmens bästa stunder. Men ja, jag tyckte absolut om filmen och filmen lämnade mig även tårögd.
ErikIllacia
2013-08-16
Den bästa animerade superhjältefilmen jag sett. Det är min spontana tanke iaf.
DrJW
2013-08-02
Konstigt nog så föredrar jag animationen på Batman/Superman: Public Enemies bättre än den här trots att animationen på den hade väldigt steroid pumpade karaktärer, men även den här var rätt ok. Den här hade en väldigt bra handling och en väldigt mörk underton.
foppa99
2013-07-27
kände mig som 12 igen!! bra manus.
UncleBarney
2013-07-19