2.5

Just Wright

En sjukgymnast faller för en basketspelare som hon hjälper återhämta sig från skador som hotar hans karriär.

Originaltitel Just Wright
Regissör Sanaa Hamri
Manus Michael Elliot
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Queen Latifah, Common, Paula Patton, James Pickens Jr, Phylicia Rashad, Pam Grier, Laz Alonso, Mehcad Brooks, Michael Landes, Leo Allen, Brely Evans, Rupak Ginn, Lindsay Michelle Nader, Kim Strother, Dwight Howard, Dwyane Wade

ASSFACE
2015-12-26
Jebus! Här levererades klichéer på löpande band. Skådespeleriet var värdelöst och basketkillens hångelstil var ju så en fick kalla kårar längst ryggraden!
ChristofferWik
2013-07-26
Fyfan.
Rune2000
2013-02-10
En romantisk komedi som är mysig för stunden men jag glömde bort den direkt efter att ha sett den.
Juliajjs
2012-09-21
Underbar! Älskar Queen!
BoffBoff
2011-07-17
Detta var en klar mamma-film.
8ara90
2011-06-18
Bra lättsam romantikfilm. Svårt att tycka illa om, upplägget i första halvan av filmen var lite udda. För en gång skull var det inte kärlek vid första ögonkastet och sedan personliga problem, istället fick rollkaraktärerna kämpa lite. Lyckades däremot "pinpointa" klichén att man måste finna sin själsfrände och vara lycklig med sig själv. Det blev som sagt lite för mycket efter halva rullen. Utöver det en mycket bra film, vilket Queen Latifahs filmer brukar vara. Mycket pondus för med sig mycket personlighet till rollen.
Cloonie
2010-08-12
Förutsägbar. Men ganska okej att slötitta på om man inte har något bättre för sig och inte har så stor krav.