Jug Face

En gravid tonåring försöker fly från ett litet avlägset samhälle i skogen när hon upptäcker att hon kanske kommer att offras till en varelse i en grop.

Originaltitel Jug Face
Regissör Chad Crawford Kinkle
Manus Chad Crawford Kinkle
Genre Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Lauren Ashley Carter, Sean Bridgers, Kaitlin Cullum, Larry Fessenden, Katie Groshong, Scott Hodges, Daniel Manche, Sean Young

2020-01-26
Bland det sämsta jag sett!
silvertrain
2018-11-04
En ganska bra och lite annorlunda rysare. Ny ide med en grop som man offras till.
Engravadlax
2018-04-28
Lite amatörmässigt skådespel.
2017-11-16
Inte helt uppåt väggarna dålig faktiskt. Dystopiskt rätt igenom och de lyckas ändå skapa en mystik trots mycket liten budget. Vad som behövts först och främst är en bakgrund till varför de levde som de gjorde.

2015-11-16
Lite för tråkig och blek. 3/10
MaxMackan
2015-10-22
Jag uppskattar verkligen kreatörer som skapar egna världar, med egen mytologi. Tyvärr är den här inte fylld med någon handling. Det saknas helt förändring och utveckling vilket är någon form av kardinalsynd i berättande.
Carie
2015-08-13
Annorlunda, ill give it that, inte läskig, men slutet var inte som jag hade hoppats men som man förväntade sig.
haajen
2014-06-13
Som tidigare nämnts, filmen har en del intressanta ideér men utövandet är inte all that. Den är hyfsat sevärd om man har tålamod och har en ton av nihilism som funkar men som helhet är det rätt taffligt.
Ishimaru
2014-05-18
Tråkig, dålig skådespeleri och allmänt dålig.
Kreepy
2014-03-19