2.2

Sexresan till Japan

En knarklangare kidnappas av en supernörd på Tokyos flygplats. Han låser in henne i sitt hem och kärar ner sig, varefter offret flyr, hamnar på ett avantgarde-disco, möter en gammal japansk hippie som pratar svenska och diskuterar revolutionspolitik .

Originaltitel Poruno no joô: Nippon sex ryokô
Skådespelare Christina Lindberg, Ichirô Araki, Masaji Arikawa
Filmnummer 62097

Sangraal
2015-01-18
Riktigt rutten film. Inte precis Toeis starkaste ögonblick.
Dele
2012-08-07
En ganska menlös och överlag unket dum historia som mellan hemskheterna också i sin tafflighet bjuder på en del skratt. Att fIlmen inte enbart är spekulativt rå, utan också faktiskt rymmer en ton av mänsklighet bidrar till en tvåa i betyg.
WoodyStrong
2010-12-12
Bomber?!
2010-08-31
Våldtäkt och romantik går hand i hand i denna sleaze-pärla. Dialogen går inte av för hackor, och höjdpunkten nås då den skitcoole japanen pratar svenska med allas vår Christina (lika het som alltid). Tvära kast och föredömligt kort - mera sånt! (8+/15)
MilkMonkey
2010-07-23
ja avantgarde-discot är värd besväret att kolla denna. men annars var den ju rätt B. Om Christina tycker jag rätt tvärt om mot nedanstående . . hennes skådisinsats är helt OK (hur mycket bättre hade typ Pernilla August gjort den rollen?), men hon är ju banne mig inget bombnedslag ens i närheten av Russ Meyers stall
daniel77
2010-07-03
Riktigt, riktigt korkat. Men rätt kul - särskilt scenen på discot.
Bimpen
2010-06-11
Sämsta film jag någonsin sett
Kalkonhönan
2009-12-24
Ganska kul men sexet fyller ingen som helst funktion.
schramm
2009-06-07
Christina Lindberg spelar sin roll lika bra som en marulk skulle gjort och väser ut "va´ gjör rú" i tid och otid. Skruvad handling där de rättfärdigar våldtäkterna med att hon smugglade droger(?), Christina snackar med en japan som "kan" svenska i en sanslöst idiotisk scen och begrep någon slutet alls? Härlig idiot-film som inte ska tas seriöst alls.