2.5

Jackass Forever

Efter 11 år är Jackass-gänget tillbaka för sitt sista korståg.

Originaltitel Jackass Forever
Alternativ titel Jackass 4
Regissör Jeff Tremaine
Genre Komedi, Dokumentär, 2020-talet
Skådespelare Johnny Knoxville, Steve-O, Chris Pontius, Dave England, Jason Acuña, Ehren McGhehey, Preston Lacy, Sean McInerney, Zach Holmes, Davon Wilson, Eric Manaka, Rachel Wolfson, Compston Wilson, Jeff Tremaine, Dimitry Elyashkevich

Nathalena
2022-07-27
Var mest bara naket och bajs humor, för många nya ansikten så det kändes inte alls som Jackass.
dlu
2022-06-10
Den ende som gick ut vinnande ur det här var Bam Margera.
Spook
2022-06-03
Har alltid skrattat gott åt jackass, men inget nytänkt i denna. Bara medelålders som larvar sig.
Ful_fisk
2022-05-25
Jag diggade Jackass som 12-åring. När jag kom uppåt 15-års-åldern rämnade intresset ganska ordentligt. När långfilmen, som kom när jag var just 12 år Jackass-inresset nådde sitt zenit, nu är 20 år gammal undrar man givetvis om det går varvet runt och man inser storheten igen och den kulturella historien. Tja, möjligen om jag ser de gamla grejerna igen, men den här filmen var inget vidare. Mest bara en massa under bältet-grejer som jag fortfarande känner var som roligast när man var 12 och slutade vara kul omkring 15. Pungslag, bajs, och annat trams som förvisso är lite fascinerande ibland, men jag skrattar inte direkt och får inte ut så mycket av att glo på det. Jag tänker tillbaks lite på originalserien som trots allt sändes på TV och därför inte kunde visa lika mycket grafiska grejer, som kukar och annat, och funderar kring att det kanske ändå var roligare i det formatet. Sedan, när långfilmen kom, blev det förstås en chockeffekt när man plötsligt fick se allt, men nu, 20 år senare, blir det mest bara... lite olustigt.
apelsin
2022-03-30
Är man väldigt förtjust i att se prutt, bajs och tortering av manliga könsorgan tycker man nog att dom är bättre nu, annars tycker man dom var bättre förr.
running_b
2022-03-30
Grabbarna har slut på fantasi
PeterTheW
2022-03-24
Det ÄR ju underhållande, men när 6 av 10 skämt handlar om pungen blir det lite lätt tröttsamt och som helhet spretar det såklart en del.