Jackass 2

Johnny Knoxville och hans gäng genomför mängder av vågade stuntakter såsom att försöka lyfta med raket, fånga en orm i ett bollhav samt ett stort antal aktiviteter som är koncentrerade till underlivet.

Originaltitel Jackass Number Two
Alternativ titel Jackass: The Movie 2
Regissör Jeff Tremaine
Genre Komedi, Dokumentär, 2000-tal
Skådespelare Johnny Knoxville, Bam Margera, Steve-O, Chris Pontius, Preston Lacy, Ryan Dunn, Ehren McGhehey, Jason Acuña, Dave England

eandersson
2022-10-31
Jag är uppvuxen med MTV och Jackass. Att det tog mig 16 år att se filmen har jag ingen förklaring till, har bara sett första filmen och (stora delar av) serien tidigare. Jag skrattade så det kom tårar när Spike Jonze som gammal dam fastnar med kläderna i bildörren.

2015-01-09
So fucking good.
2014-11-30
Ska man försöka förklara filmen med lite intelligens så kan man säga att detta är en film som driver med de sociala normerna och reglerna för vad som bör göras. Egentligen är det en hel bunt idioter som gör farliga och väldigt äckliga saker. Denna gång är det väl äckligt och det blir lite tröttsamt men det är kul och omöjligt att sluta titta.
PeterTheW
2014-08-23
Rolig.

2014-02-01
Stor del av scenerna handlar om deras kukar eller att de ska stoppa in något i röven samtidigt som hela gänget står runtom och tycker det är så himla roligt. Jag tycker det mest är barnsligt. Majoriteten av scenerna i filmen går ut på att någon ska skada sig på något sätt, vilket får ses som typiskt amerikanskt där just detta ofta går hem hos publiken. Det är tyvärr många skräpscener. Denna film får 5/10.
Djason
2013-07-23
Fruktansvärt barnsligt men jag gillar det. Johnny Knoxville är allt en skön lirare.
lekke
2013-01-01
Lite sämre än andra delar i serien men ändå mkt sevärd. Jag vet inte vad det egentligen är för fel på mig men det här är, vid sidan om svart humor, i princip den enda typ av humor jag tycker är genuint rolig nuförtiden. Dra era egna slutsatser av det.
FEMELLERETT
2012-11-07
Mycket bättre än ettan. Mer roligt än äckligt. (5/2)
ClintanTheKing
2012-09-14
Lika bra som ettan. Jackass är alltid Jackass. Jag tycker fan de borde få en egen genre ;)
Greigh
2011-08-21
Bättre än ettan, men fortfarande uttjatat!