1.9

Into the Blue 2: The Reef

Ett gäng dykare får jobbet att hitta Christofer Columbus sjunkna skatt. Men det visar sig vara lättare sagt än gjort.

Originaltitel Into the Blue 2: The Reef
Regissör Stephen Herek
Genre Äventyr, Action, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Chris Carmack, Audrina Patridge, Laura Vandervoort, Marsha Thomason, David Anders

Elizadushkufan
2019-05-20
Gillade inte 1:an så borde inte ha tittat på 2:an, men gjorde det i alla fall. Dock snabbspolade jag igenom den för att jag ville se hur den slutade. En tråkig film och skådespeleriet kändes inte övertygande.
arruba
2016-04-04
Gillar man ettan så borde man gilla denna, snarlik film. Laura Vandervoort är grym!
cosinusfi
2016-01-18
Inte så blek som den kunde varit. Men kändes lågbudget. David Anders var den enda som var trovärdig. har inte sett första men känns som denna var en blek kopia då handlingen var mycket enkel.
RichardEk
2013-07-09
Blek uppföljare trots alla färgstarka panoramabilder och närvaron av solbrända människor. Händelseförloppet från första filmen följs slaviskt, fast sämre. Det är uppenbart vilka som kommer att dö och vilka som kommer att klara sig. Nej, detta var ingen lyckad film, duger knappt ens som ren förströelse i bakfullt tillstånd.
Ojhda
2013-01-12
Hahaha Luke ....
petson81
2011-11-10
Katastrof usel, precis lika dålig som man förväntar sig innan
adde1974
2010-08-21
Nära en 2a, men den saknade det där lilla extra :)
-_Louise_-
2010-07-14
Fasansfullt meninglös film.
mindcooler
2010-05-13
Folk springer och grejer.
aronsoderlind
2010-02-22
bra faktiskt, den förra va sämre