1.6

Interceptor Force

En satellit upptäcker ett föremål på väg mot jorden i en svindlande hastighet. Efter en luftstrid med amerikanska flygvapnet lösgörs ett mindre föremål som landar utanför en liten stad i Mexiko. En specialstyrka, ledd av Jack Lambert, beger sig dit för att utreda händelsen.

Originaltitel Interceptors
Regissör Phillip J Roth
Manus Jim Christopher
Genre 90-tal, Action, Drama, Science Fiction
Skådespelare Olivier Gruner, Brad Dourif, Ernie Hudson, William Zabka, Glenn Plummer, Angel Boris, Mark Adair-Rios, Stefan Lysenko, Perry D'Marco, Holly Fields, Ruben Moreno, Marcus Aurelius, Joseph Patrick Kelly, Andrew Hawkes, Kathleen Lambert, Frank Gallegos

RobinsTaste
2015-04-29
Rysligt dålig, men har okej action-scener. Trots detta är den ointressant utav bara rena helvete. Why the fuck en uppföljare?
ToddDowney
2014-09-19
Dålig kopia på en dålig film.
2013-06-07
Gruner får till några snygga sparkar, men den här sopiga predator-ripoffen kan aldrig få högre än en etta.
fodah
2009-03-04
Jo den är bannemig så katastrofalt dålig! dålig predator-ripoff med minimal action, heltrista karaktärer och inte tillräckligt med laser.
converse
2006-07-29
Jo visst är den katastrofalt dålig, särsklit när dom slänger in en vanDamme kopia i det hela
Stormen_402
2006-01-21
Inte är den väl så katastrof dålig som dom flesta verkar tycka?