1.8

Interceptor

En armékapten måste använda sina år av taktisk träning och militär expertis när en koordinerad terroristattack hotar den fjärrstyrda missilavlyssningsstationen hon har kommandot över.

Originaltitel Interceptor
Regissör Matthew Reilly
Manus Matthew Reilly, Stuart Beattie
Genre Drama, Action, Äventyr, 2020-talet
Skådespelare Elsa Pataky, Luke Bracey, Aaron Glenane, Mayen Mehta, Paul Caesar, Belinda Jombwe, Marcus Johnson, Zoe Carides, Kim Knuckey, Chris Hemsworth

Christofer
2022-08-01
2022-06-21: Har sällan sett en film mer värd ett minusbetyg. Det måste nästan ha varit meningen att den SKULLE vara komplett usel? Annars är det väl inte möjligt att göra ngt såhär pajigt??
isecore
2022-07-05
Helkass action som skulle passa bra in bland de mer ostiga rullarna från 80-talet men så länge man är okej med den tramsiga handlingen, de löjliga replikerna, den absurda premissen, det taffliga skådespeleriet och de flerfaldiga klyschorna är den rätt underhållande ändå.
Djason
2022-06-21
Ok b action med en Elsa Pataky som jag har svårt att avgöra över om hon är skrattretande dålig eller helt perfekt för rollen.
Engravadlax
2022-06-15
Kunde svära på att det här var farskomedi baserat på det rappa tempot och den genomgående tramsiga kvalitén. Ofattbart att man inte slängde in lite comic relief och marknadsförde filmen som det istället.
PeterTheW
2022-06-12
Avgrundsdålig.
ViktorB
2022-06-09
Det här kan vara något av det sämsta som producerats. En slags woke-version av kinesiska Wolf Warrior.