2.2

Intent To Kill

Polisen Vicki leder ett tillslag mot en knarkkung, Salvador. Han kommer undan, men lämnar kvar knarket. Hon tas bort från fallet men fortsätter att privat jaga Salvador, som försöker få tillbaka sitt knark.

Originaltitel Intent To Kill
Regissör Charles T Kanganis
Manus Charles T Kanganis
Genre Action, Thriller, 90-tal
Skådespelare Yaphet Kotto, Traci Lords, Elena Sahagun, Michael M Foley, Scott Gordon-Patterson, Ismael 'East' Carlo, Sam Travolta, Angelo Tiffe, Luis A Pérez, Sabrina Ferrand, Vinnie Curto, Kevin Benton, Darryl Moore, Sam Sabbagh, T Allan Brown, Billy Bastiani

2014-01-10
Idiotfilm, det råder inga tvivel om. Och när Traci är den bästa skådisen bland skottlossningar, horor, biljakter och andra dumheter skulle det lätt bli pannkaka av allt. Men tempot är högt och visst var den skamlöst underhållande. Lärde mig ett nytt uttryck i form av trappluder *L*.
Korben_Dallas
2013-09-03
Traci Lords levererar åter en rättså underhållande smått porrig b-action rulle med go eftertext låt. Men... vart var handlingen? Ett tag vandrar hon bara runt å dagdrömmer och kastar grus på ankor(mysig scen men ändå) stark 2:a för den fick mig till att le
menschenfeind
2009-07-06
Traci Lords är inte särskilt trovärdig som hårdkokt kvinnlig polis.
Totenkopf
2009-05-10
Kan bara hålla med föregående inlägg, första halvan är riktigt hyfsad med ett försök till handling, sen brakar det åt skogen så man knappt hänger med i alla ologiska turer.
2007-01-15
Första halvtimmen lovar mycket, med fin kalkon-action och en riktigt tuff Traci. Sedan blir det bara kass b-actionthriller av allt.