Instant Family

När Pete och Ellie bestämmer sig för att skaffa familj vill de göra det genom adoption. De får träffa en syskontrio bestående av bland annat en rebellisk 15-åring och över en natt går de från noll barn till tre. Nu måste Pete och Ellie, under hysteriska former, snabbt lära sig att vara föräldrar med förhoppningen om att snart bli en familj. Historien är inspirerad av regissören Sean Anders verkliga liv.

Originaltitel Instant Family
Regissör Sean Anders
Manus Sean Anders, John Morris
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Mark Wahlberg, Rose Byrne, Isabela Merced, Gustavo Quiroz, Julianna Gamiz, Octavia Spencer, Tig Notaro, Tom Segura, Allyn Rachel, Britt Rentschler, Jody Thompson, Margo Martindale, Julie Hagerty, Michael O'Keefe, Joan Cusack, Gary Weeks, Andrea Anders

DIProgan
2019-02-25
Den ovanliga kombinationen att både va quirky, förenklad och ändå ha hjärta vilket gör betyget svårt.
abnormal
2019-02-22
Småmysig och smårolig, men påverkar aldrig ordentligt.
Tobbiee
2019-02-06
Borde nog egentligen ha en 2a. Förutsigbar och ibland alldeles för överspelad. Gillade verkligen inte Wahlberg i sin roll. Men tyckte ändå att den var helt okej.
« Föregående kommentarer