2.3

Infinite

En man upptäcker att hans hallucinationer i själva verket är visioner från tidigare liv.

Originaltitel Infinite
Regissör Antoine Fuqua
Manus Ian Shorr, Todd Stein
Genre Action, Thriller, Science Fiction, 2020-talet
Skådespelare Mark Wahlberg, Chiwetel Eijofor, Sophie Cookson, Dylan O'Brien, Jason Mantzoukas, Toby Jones, Rupert Friend, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Liz Carr

2022-12-17
Vad är det som händer? Det var frågan man ställde sig många gånger i Infinite. Påkostad action med en uttråkad Wahlberg. Hade inte actionscenerna avlöst varandra skulle det här floppat rejält.
Afflicter
2022-09-23
Det känns som att Fuqua har tagit inspiration från John Wick och Inception, men regin är fantastiskt inkompetent, vilket man inte kanske hade väntat sig från en så erfaren regissör. Det blir dessutom för löjligt, endast vissa detaljer förklaras medan annat sopas under mattan och man sitter bara och funderar vad som egentligen pågår.
Shinobi
2022-04-29
Så dålig att den är bra. Manuset är nästan på Star Wars nivå
Robkiller
2022-03-28
Hade väl sina brister, men var ändå helt ok.
Zok
2021-09-21
Historien hade kunnat bli intressant. Men detta blir tyvärr bara ännu en tråkig och ointressant action som tyvärr görs för ofta idag.
Spook
2021-09-11
betyg 1 eller 2... denna film var en riktig skitfilm med plagiat från altered carbon
Maxter
2021-08-14
En riktigt bra sci-fi!!
Jockflake
2021-06-27
En intressant ide i grund. Men det blir bara tramsaction utav det hela.