1.8

Inconceivable

Katie flyttar till en ny stad med sin dotter för att fly sitt förflutna. Hon blir snabbt vän med Angela, en ettbarnsmamma som längtar efter en större familj. Efter att de lärt känna varandra föreslår Angela och hennes man, Brian, att Katie ska flytta in i deras gästhus och bli deras nanny. Katie accepterar och vänskapen blomstrar till en början, men med tiden börjar Angela och Brian ifrågasätta hennes motiv.

Originaltitel Inconceivable
Regissör Jonathan Baker (I)
Manus Chloe King
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Nicky Whelan, Gina Gershon, Nicolas Cage, Sienna Soho Baker, Harlow Bottarini, Natalie Eva Marie, Faye Dunaway, Jonathan Baker, James Van Patten, Ele Bardha, Hunter Bodine, Corrie Danieley

JPerlie
2019-04-29
Helt okej.
Tatty
2018-09-03
Oh, älskar såna här filmer, handlingar och spänningar! Så spännande ända från början till slutet! Sån där pirrig-spännande känsla! Gillar slutet skarpt den slutade bra och som jag ville den skulle skuta så. Rekommenderas! Gillar Nicolas Cage i filmen!
Murvel48
2018-05-07
Jag kan sträcka mig till en svag tvåa. Man kan undra vad dom skulle med Cage till. Vem som helst hade kunnat göra samma träaktiga rolltolkning.
2018-02-17
Gina Gershon är fortfarande snygg och det var den enda behållningen i den här trista thrillern. Storyn är enormt slö och all form av spänning och överraskningar är icke existerande. Nic Cage är totalt bortslösad i något som mest verkar vara en intetsägande biroll, så se den inte för hans medverkan.
2017-10-19
Den här filmen är faktiskt rätt bra. Något mästerverk är det ju inte men den är i alla fall underhållande och stundvis ganska spännande. Gina Gershon gör väldigt bra ifrån sig. Svag 4:a.
jonbo
2017-09-08
Tröttsam film som tar oändlig tid på sig att försöka etablera karaktärer som vi inte bryr oss om och när filmen är slut har man slösat bort all tid.