1.5

InAPPropriate Comedy

En sketchkomedi där en surfplatta full av världens mest stötande appar bryter igenom barriärer av politisk korrekthet och orsakar kulturell anarki.

Originaltitel InAPPropriate Comedy
Regissör Vince Offer
Manus Vince Offer, Ken Pringle, Ari Shaffir
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Rob Schneider, Michelle Rodriguez, Adrien Brody, Ari Shaffir, Lindsay Lohan, Noelle Kenney, Da'Vone McDonald, Jonathan Spencer, Anna Akana, Hymnson Chan, Mark Chalant Phifer, Jessie T Usher, Dante (II), Calvin Sykes, Caroline Rich, Tara Holt, Theo Von

Greylin
2015-09-13
Sasha Baron Cohen gjorde detta med stil i Borat redan 2006, detta är ju bara en humorlös efterapning 7 år senare.
Asmorod
2014-05-26
Inte bara totalt värdelös, utan i alla avseenden totalt osmaklig.
Star-Basse
2014-05-08
Riktig skit film, dom roligaste delarna är The Amazing Racist
Tepesco
2014-01-02
Allting är ganska värdelöst dåligt. Skulle få en etta om det inte vore för "The Amazing Racist"
Lukinx
2013-10-11
Juden som är rasist är det bästa. Båtgrejen var riktigt kul :)
2013-10-02
Vad fan gör Adrien Brody och Michelle Rodriguez i den här skiten??
muffe85
2013-09-16
Några scener man skrattade till vid, i övrigt en halvsvag tvåa
Systerdyster
2013-08-11
Vad är det här för skit och varför har Brody gått med på att delta i detta?!? Det här är så kasst så jag tror fan inte jag sett sämre. Se inte det här
Bomkia
2013-07-27
Enda som är någorlunda ok var den galna rasisten. Allt annat var bara skämskudde fram. Hur fan fick de med Adrian Brody i den här sörjan? 1+
Jukebox
2013-07-23
En av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Spridda "sketcher" med rasism, homofobi och dylikt som tema.