2.6

In the Shadow of the Moon

En polis i Chicago leder jakten på en gäckande seriemördare, vars brott följer måncykeln.

Originaltitel In the Shadow of the Moon
Regissör Jim Mickle
Manus Geoffrey Tock, Gregory Weidman
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, Science Fiction, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Boyd Holbrook, Michael C Hall, Bokeem Woodbine, Cleopatra Coleman, Sarah Dugdale, Gabrielle Graham, Ryan Allen, Juan Carlos Velis, Julia Knope, Colton Royce, Tadhg McMahon, Jhonattan Ardila

Murvel48
2022-03-22
Man blir ju alltid rätt mindfuckad av tidsresor men jag funderade inte så mycket på hur allt hängde ihop utan lät mig helt enkelt underhållas.
2021-10-08
Visst, det finns ju en viss underhållning, med filmen känns mest som en transportsträcka...
AdamB-film
2021-08-19
Jag vill gilla den mer än vad jag till sist gör. Tidsreseproblematiken är oundviklig, så den får man väl lite köpa trots att det skaver. Men filmen blir aldrig riktigt så spännande som den skulle kunna bli. Ok, inte mer!
Djason
2021-08-11
Boyd Holbrook är bra i en film som aldrig blir direkt spännande.
Zebulonm
2021-01-30
Nja inte värst.
2020-10-12
Har många bra delar men lyckas inte göra det väl nog.
Ranma
2020-09-21
Inte alls dum egentligen, men blir inte riktigt så spännande eller intressant. Synd, för här fanns potential. 2+
Hanness
2020-06-07
Helt OK film, intressant handling.
Christofer
2020-01-08
2019-10-21: Som alltid med filmer på detta tema blir det lite snurrigt kring logiken och jag har svårt att greppa en del detaljer. Dock så gillade jag det hela skarpt och om jag inte känt mig en smula förvirrad efteråt hade det nog kunnat bli en fyra.
dudson
2020-01-03
Läckert snygg film! Diggar även konceptet med en seriemördare. Men allt förstörs utav den onödiga time-travel dravlet" Sen försöker filmen även plocka billiga pk-poäng. Tror inte att regissören är en Trump fan om man nu säger så" 1+