2.3

In the Blood

När hennes man försvinner under deras semester i Karibien, ger sig Ava iväg på egen hand efter männen hon tror är ansvariga.

Originaltitel In the Blood
Regissör John Stockwell
Manus James Robert Johnston, Bennett Yellin
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Gina Carano, Cam Gigandet, Danny Trejo, Luis Guzmán, Stephen Lang, Amaury Nolasco, Treat Williams, Yvette Yates, Eloise Mumford, Pablo Cunqueiro, Hannah Cowley, Ismael Cruz Cordova, Raul Alcocer, Ben Hernandez Bray

Robkiller
2021-11-08
Dumaction som aldrig tar sig.
2018-07-17
Svag tvåa
jingoo
2015-12-31
B-film som tar sig själv på för stort allvar. Full av rollfigurer som bara är irriterande, med undantag för huvudrollen.
Hanness
2015-11-22
Gick att se,
ThePatient
2014-10-08
En trea, men varning för att det är något av ett sympatibetyg, mma-fan som jag är.
solon
2014-08-16
Nej.
jonbo
2014-08-02
Carano är väl ok, men i övrigt är det en ganska tunn story.
m4e
2014-05-27
Kul med Carano som håller på att slå sig in som en gedigen actionstjärna. Filmen är väldigt B:ig både på gott och ont. Klippningen i vissa scener är bedrövligt fantastisk och ibland känns det som de har spelat in samma scen med bilder från alla möjliga tider från dygnet. Som nykter är det ingen vidare film, men med ett par öl innanför västen når den upp till en så-dålig-att-den-är-bra film. Svag 3:a.
Adeoo
2014-04-23
Jag är ingen stor actionfilm fan, och brukar oftast vara tveksam när det gäller såna här filmer. Men till denna var jag underhållen till hundra! Det var ganska mycket action och blodigt men inte för mycket. Jag tycker att Gina Carano är riktigt grym i denna filmen! 7/10
kervisch
2014-04-06