Ibiza

När Harpers två bästa vänner hänger med på hennes jobbresa till Barcelona, får de henne att strunta i jobbet och flyga till Ibiza. Där faller Harper, mot bättre vetande, för en snygg DJ.

Originaltitel Ibiza
Regissör Alex Richanbach
Manus Lauryn Kahn
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Gillian Jacobs, Vanessa Bayer, Phoebe Robinson, Richard Madden, Félix Gómez, Jordi Mollà, Michaela Watkins, Augustus Prew, Anthony Welsh, Humphrey Ker, Nelson Dante, Anjela Nedyalkova, Miguel Ángel Silvestre, Marina Salas, José Luis García Pérez

mammene
2021-07-02
Måste säga att jag knappt stod ut att se de här ytliga, sjukt jobbiga, hjärnlösa varelserna. Ett under att jag fullföljde, men måste erkänna att jag spolade ibland. Blir det värre när kvinnor uppför sig illa, nej det skulle jag inte säga, men det är något i deras hysteriska sätt som stör mig något oerhört, så larviga. Då kan man ju fråga sig varför tittar jag på det här, man vill ju vara öppen, men det finns måtta på det också.
Donadoni
2019-07-29
En otroligt dålig film och direkt äcklig. Filmen försöker glamorisera droger och allmänt dekadent livsstil. Filmen är inte ens inspelad på Ibiza.
Tatty
2018-09-03
Ganska rolig och brafilm! Men ingen film jag riktig fastnat för! Dock lite besviken på slutet då jag gärna ville se vad som hände sen!
TantEva
2018-07-27
Varför?
M0S
2018-06-25
Jag brukar inte gilla sådana här filmer egentligen. Men den här filmen är seriöst bra. Bland det bästa jag sett i den här genren. Bra skådespelare som är perfekt castade, bra musik, rolig humor, bra tempo och en riktigt skön feelgood-känsla genom hela filmen. En oslipad diamant. Hade seriöst velat satt ett betyg mellan 4 och 5 vilket förvånar mig själv.
ViolaIngeborg
2018-05-27
Tidvis kul, men ganska intetsägande egentligen. Funkar om en tex ligger hemma sjuk!