2.1

I Love You, Beth Cooper

En nördig avskedstagare på studenten förklarar sin kärlek för den hetaste och mest populära tjejen i skolan, Beth Cooper, mitt under sitt tal på studenten. Till sin förvåning dyker Beth upp utanför hans dörr samma kväll och hon bestämmer sig för att ge honom den bästa natten i hans liv.

Originaltitel I Love You, Beth Cooper
Regissör Chris Columbus
Manus Larry Doyle
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Paul Rust, Hayden Panettiere, Jack Carpenter, Lauren London, Lauren Storm, Shawn Roberts, Jared Keeso, Brendan Penny, Marie Avgeropoulos, Josh Emerson, Alan Ruck, Cynthia Stevenson, Andrea Savage, Pat Finn, Anna Mae Wills, Anja Savcic

yrkeschaufföre
2019-01-06
Okej, det är lite konstigt å placera en 28-åring i rollen, det måste finnas mååånga 18-20-åringar som hade funkat perfekt? men själva filmen är rolig och trevlig tycker jag, den är utflippad men det är ändå gott om överraskningar.
deswhip
2017-07-02
Huvudrollen är hopplöst felcastad. Förutom talet i starten var resten av filmen också rätt så usel. Den känns amatörmässig.
zallaxx
2017-03-14
Hade några lol-moment :) Kanske lutar mot en svag 4a
Tatty
2016-09-11
Ganska fjantig film som känns lite tråkig och dryg. Kanske lite grann kul men annars icke.
wasteoftime
2016-06-27
Jag måste börja med att ställa frågan - för vem är den här filmen gjord? Hade det varit en barnfilm så hade ju flertalet av de ologiska och urdumma sakerna funkat fint, men det är det ju uppenbarligen inte. Det här kan vara den rörigaste smörjan jag sett utsmetad på en filmduk. Det är fruktansvärt, från början till slut. Med en huvudrollsinnehavare som ser ut(och är) i 30års åldern, klyschor travade så högt på varandra att man inte tror att det är sant, och forcerat, dåliga scener om vartannat. Nä, fy fanken. Det var för filmer som den här som SH-skalan kom till, och den här klockar in på 48,3 på den. Helvete.
purskatuja
2016-06-11
Skit. Väldigt provocerande att huvudkaraktären ska vara 18 när han ser ut att ha kunnat läst engelska på gymnasiet med sin pappa.
Gyllenbock
2015-03-02
Tramsig och en upprepning av otaliga liknande filmer som jag alltid undrar varför jag ens ägnade tid åt att se?
ziferN
2014-05-10
Småkul och underhållande men såhär enkelt går det inte riktigt till. Men som sagt, filmen fungerande ändå som underhållning trots att man har sett detta koncept flera gånger förut, åtminstone under 80-talet. Enkelt och mediokert, kort sagt.

2013-05-13
I Love You, Beth Cooper är smärtsamt tråkig och mer benägen att framkalla motsatt reaktion.

2012-06-10
with our boners scenen är värd en trea. hayden penetrera en etta