I krigets spår

Tioåriga Pug bor tillsammans med sin mor Ruby på en farm. Tre år tidigare rapporterades Pugs far som saknad i krig och under tiden har gården förfallit. En dag kommer en främling in i Ruby och Pugs liv. Både Ruby och hennes dotter blir betagna av mannen och han skänker dem hopp om ett nytt liv.

Originaltitel Run the Wild Fields
Regissör Paul A Kaufman
Manus Rodney Patrick Vaccaro
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Sean Patrick Flanery, Joanne Whalley, Cotter Smith, Alexa PenaVega, Shawn Lawrence, Bill Lake, Paulette Sinclair, Aaron Ashmore, Bradley Reid, Ron Payne, Diane Douglass, Christine Brubaker

2021-04-11
Jag tycker nog denna var sevärd...
hamlod
2011-07-16
Härlig rulle! Solklar femma. Brister dock lite vad gäller soundtracket. Titeln fick mig att tro att lundabandet Wild Fields (FINNS PÅ SPOTIFY!, lyssna nu!) hade ett smidigt finger med i spelet. Dessvärre blev jag besviken. Frånvaron av kvalitativ musik (Wild Fields) gjorde att jag lämnade salongen modfälld, bitter och med domnade extremiteter / En som vet.
oo7
2009-04-14
Ok att titta på. Fordonen ytterligt välvårdade, kul att se, men känns inte helt trovärdigt. Väldigt mycket moralflaggsviftande och "the american way".
blindfold
2007-02-25
juicehead, jo verkligen! fast i denna slipper man richard vilket är ett stort plus, heh.
Juicehead
2006-09-14
Är inte denna väldigt lik Sommersby med Richard Gere?
Aequitas
2006-05-01
känslan sa direkt en fyra och det är den man ska gå efter tycker jag. han är ingen Johnny D men han är bra.
PhoenixRising
2006-04-23
Är hjältemod verkligen likvärdigt med villighet att gå ut i krig? Sean Patrick Flanery är strålande som alltid.
Sammy_M
2006-02-20
Filmen är helt underbar med bra miljö. Sean Patric F spelar utmärk som Tom i filmen. Utan tvekan en stark 4:a. :)
seriost
2004-09-29
den är ok, inte mer men ändå hallmark, kom igen.
Floop
2004-09-27
hur mysig som helst! håller helt me Lizz!