2.8

Hunter's Blood

Fem killar reser till landet för att koppla av med jakt och öldrickande. Men istället för ett rofyllt tillhåll hänger plötsligt deras liv på den ammunition och kvicktänkthet de har med sig då jägarna plötsligt blivit villebråd till obygdens psykopater.

Originaltitel Hunters Blood
Regissör Robert C Hughes
Manus Emmett Alston, Jere Cunningham
Genre 80-tal, Äventyr
Skådespelare Sam Bottoms, Kim Delaney, Clu Gulager, Ken Swofford, Joey Travolta, Mayf Nutter, Lee de Broux, Bruce Glover, Billy Drago, Mickey Jones, Charles Cyphers, Bryan Rasmussen, Mike Muscat, Eugene Robert Glazer, Billy Bob Thornton, Concetta D'Agnese

2014-10-17
Enormt stilren banjorökare som sin B:ig-het till trots definitivt tål att nämnas med samma eftertryck som Den sista färden och Inkräktarna. Hög spänning, riktigt obehagliga rednecks samt ett ändamålsenligt soundtrack - detta är en höjdare! (12-/15)
2011-06-05
Våldsam vildmarksrulle i kölvattnet av Deliverance och Southern Comfort. En del mycke ologiska beslut gör att man irriterar sig på karaktärerna, men i övrigt fanns inget att klaga på.
dudson
2010-03-14
Mkt Bra film!! Jägar/Terror film i Skogen kan man säga...Skön stämmning genom hela filmen! Krypande Otäck...Sen är Coole Billy-Drago med..=) Märks att filmen har nåra år på nacken..Men är ändå en Skön Cult-rulle som man Måste ha sett!!